رکورد گینس جدید شیائومی ثبت شد

رکورد گینس جدید شیائومی ثبت شد

اینکه بخواهید نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنید در عین سخت بودن اما گاهی خیلی آسان است. شیائومی مانند هر برند دیگری دوست دارد نام خود را پررنگ‌تر کند. امروز یک رکورد گینس جدید شیائومی ثبت شده که می تواند جالب باشد. در ادامه با سامیتل همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.شیائومی دوست دارد هر از چند گاهی رکورد جهانی گینس را بسازد و بشکند. به تازگی در تاریخ ۲۱ دسامبر این شرکت چینی رکورد دیگری برای بالاترین میزان آنباکسینگ همزمان (۷۰۳) در مرکز تجارت جهانی در نیویورک به ثبت رساند.
در بیست و یکم دسامبر شیائومی رویدادی به نام “Mi-stery Box” در مرکز تجارت جهانی در نیویورک برگزار کرد تا رکورد جهانی گینس را برای آنباکس کردن همزمان با ۷۰۳ نفر ثبت کند. خوشبختانه ، آنها به راحتی رکورد قبلی توسط 643 نفر را توسط Mercado Libre در مکزیک در تاریخ 28 سپتامبر 2019 شکستند. در آن رکورد ، افراد پین های یادبودی که از نظر تجاری در دسترس نیستند ، آنباکس کردند که به نظر نمی رسد سرگرم کننده باشند زیرا شیائومی که هر جعبه حاوی محصولات متنوعی (به جز تلفن هوشمند) ساخته شده توسط شرکت است.
این رویداد رکوردشکنی توسط شیائومی نیز بزرگترین رویداد در فضای باز است که از زمان بازسازی آن در مرکز تجارت جهانی برگزار شده است. این رکورد جهانی گینس چیزی غیر از تبلیغات برای این شرکت نیست. اگرچه شیائومی در ایالات متحده آمریکا محصولاتی مانند Mi Box S ، Mi Electric Scooters ، Mi Power bank ، Mi Laser Projector و موارد مشابه در ایالات متحده را به فروش می رساند ، اما این شرکت هنوز هیچ گوشی هوشمندی را در این کشور ارایه نمی کند.
هنوز مطمئن نیستیم که کی شیائومی تلفن های هوشمند خود را به طور رسمی در ایالات متحده عرضه خواهد کرد زیرا برنامه های آن برای سالها به تعویق می افتد.
نوشته شده در تاریخ 1398-10-11 توسط تکنولوژی, موبایل 0 792

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ

آخرین نظرات

هیچ دیدگاهی نیست

جستجوی بلاگ

پرفروشترین ها

درحال حاضر محصول پرفروشی وجود ندارد.

اخیرا مشاهده شده

No products
مقایسه 0