شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی سامیتل

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را قبل از خرید از سایت فروش لوازم دیجیتال سامیتل مطالعه فرمایید :

توجه داشته باشید که ثبت سفارش توسط کاربر در سایت به منزله آگاهی از تمامی ضوابط و شرایط سامیتل می باشد. سامیتل با سابقه بیش از 15 ساله در عرضه و فروش لوازم و قطعات کامپیوتر لپ تاپ ، تبلت و موبایل تلاش می کند تا مشتری رضایت کامل از یک خرید اینترنتی را داشته باشد لذا مطالعه کامل این صفحه در این راه ما را یاری خواهد کرد .
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سامیتل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و هم چنین رعایت قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد.
ب - رعایت حریم شخصی
هر شخص یا کاربری که در فروشگاه سامیتل ثبت نام می کند به عنوان مشتری فروشگاه شناخته می شود لذا حفظ اطلاعات ثبت شده مشتری کاملا در تعهد فروشگاه سامیتل است.
پ - شیوه های ارتباط فروشگاه با مشتری
فروشگاه سامیتل فقط با شماره ها و ایمیلی که در قسمت تماس با ما درج شده با مشتری ارتباط برقرار می کند در غیر این صورت از پاسخگویی به غیر از این درگاهها خودداری نمایید و مراتب کار را به ما از طریق info@samitel.ir گزارش دهید .
ت - تعهدات فروشگاه در قبال مشتری و سفارش ثبت شده
شیوه خرید در فروشگاه سامیتل در قسمت نحوه خرید کامل شرح داده شده و مشتری با مراجعه و مطالعه آن می تواند به آسانی خرید خود را ثبت نمایید بعد از ثبت سفارش از جانب مشتری ، مدیریت سفارش را چک شده و وارد مرحله پردازش و ارسال می گردد :
لذا محصولات جهت ارسال به سه دسته تقسیم می شوند.
1 . محصولات که هزینه در محل اخذ می گردد در این موارد مبلغی که در پایان از کل فاکتور کسر می گردد از مشتری به عنوان بیعانه دریافت شده و محصول از لحاظ سلامت توسط سامیتل چک می شود و بعد ارسال می گردد عمده ارسال از این طریق توسط شرکتهای چاپار و تیپاکس انجام می شود و در برخی موارد هزینه معادل 1 درصد مبلغ فاکتور جهت خدمات دریافت مبلغ در محل به کل فاکتور اضافه می گردد این مورد مربوط به قوانین شرکتهای باربری در قبال خدمات دریافت وجه در محل است.مشتری در زمان تحویل مبلغ باقیمانده فاکتور را به مامور پرداخت می نماید .مشتری موظف است تا صحت بسته ارسالی را بررسی و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری کند تحویل گرفتن بسته به منزله صحت و سلامت ارسال می باشد .
2 . محصولاتی که مبلغ آن در زمان ثبت سفارش به صورت کامل دریافت شده اکثرا با پست یا چاپار و یا تیپاکس ارسال می گردند. در این موارد هم مشتری موظف به بررسی صحت بسته می باشد و باید در صورت مغایرت و یا صدمات فیزیکی جدی به بسته از تحویل گرفتن آن خودداری نماید . هزینه ارسال در این موارد طبق سایت می باشد و در اکثر موارد به عهده مشتری است.
3 . سفارشات اکثرا از کاشان و یا آران و بیدگل و یا قم و تهران و شهرهای سقز و بانه و تبریز ارسال می گردد.تحویل در کاشان و آران و بیدگل و قم و تهران می تواند رایگان انجام گیرد .در شهرستان کاشان و آران وبیدگل مشتری می تواند به صورت حضوری اقدام به خرید از محل فروشگاه در شهرستان آران و بیدگل نماید.
تذکر : در صورتی که محصول مشکل داشته باشد نباید تحویل بگیرد در صورتیکه محصول مشکل داشته باشد و مشتری آن را تحویل بگیرد فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد .محصولات کوچک از طریق پست ارسال می شود و قبل از ارسال کامل تست شده و از لحاظ بدنه و کارکرد چک می شود بعد از این که محصول به مقصد رسید مشتری موظف می باشد آن را کاملا تست کند و اگر مشکلی داشت تا 24 ساعت پس از تحویل آن را به فروشگاه از طریق شمارهای درج شده در فرم به فروشگاه اطلاع دهد تا عیب برطرف شود یا در صورت لزوم با هماهنگی فروشگاه تعویض شود .
ث - لغو سفارش
زمانی که سفارش ارسال نشده باشد مشتری می تواند سفارش را لغو نمایید و با تماس با فروشگاه سفارش خود را لغو می کند و کل هزینه پرداخت شده به حساب مشتری برگشت داده می شود .
در صورتی که محصول به دست مشتری برسد و مشتری از نظر شکل ظاهری محصول را نپسندد و بخواهد آن را تعویض یا کلآ لغو نماید . لغو سفارش امکان پذیر نیست لذا در صورتی امکان تعویض یا لغو سفارش امکان پذیر است که با فروشگاه هماهنگی شده و فروشگاه توانایی تعویض سفارش را داشته باشد.

اخیرا مشاهده شده

No products
مقایسه 0